שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם סימני השפעת מופיעים גם אחרי 6 שבועות באיידס והאם בבדיקות דם זה מזוהה גם כשפעת" האם כדוריות הדם הלבנות יורדות ב"שפעת| " הזו
שלום שאלה, 1. הופעת המחלה 'דמוית השפעת' יכולה להתרחש גם כ- 6 שבועות לאחר ההדבקה ב- HIV. 2. בשלב זה הבדיק ל- HIV יכולה להיות כבר חיובית. 3. בשלב זה אפשרית גם ירידה (זמנית) במספר הכדוריות הלבנות בדם. הרבה בריאות אפי
כדוריות הדם היו בסדר בשפעת שלי האם אני יכול להיות רגוע והתכוונתי שהאם בבדיקות הדם המחלה גם מאובחנת כשפעת