הפטטיס B
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אחותי בשבוע ה-14 להריונה. לאחר בדיקת דם ותיפקודי כבד התגלה אצלה הפטטיס beab חיובי, bfbsag חיובי. מס' שאלות: האם המחלה תעבור לולד בלידה? האם יש תרופה למחלה בזמן ההריון או אחריה? האם ישנם מאכלים מזיקים לצהבת? האם מותר לה לצום ביום תשעה באב ? (יום שלם) תודה ורק בריאות
שלום בני, 1. הנגיף יכול לעבור לעובר במהלך ההריון או הלידה. 2. הילוד צריך לקבל שני סוגים של חיסונים בלידתו כדי לנסות ולצמצם את סיכויי הדבקתו: חיסון פסיבי (HBIG) ואקטיבי (אותו מקבל כיום כל ילוד בישראל). את שאר שאלותיך אני מציע לך להפנות למומחה/ית למחלות כבד. הרבה בריאות אפי