האם מסטואידיטיס או משהו אחר
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ערב טוב. הבן שלי מזה יומיים עם אוזן אדומה. בחלקה העליון בעיקר מקדימה. האוזן לא נראית הפוחב, כואבת ולא בטוחה אם היא בולטת/זקורה..נראה שלא ממש(אולי ממש טיפה). אין חום ומתנהג רגיל. גם ללקה האחורי של האוזן(מאחורי האוזן) נראית תקינה ואינה אדומה. אין סימן לעקיצה או פצע.איך ניתן לדעת אם מדובר בנזטואידיטיס או סתם אוזן אדומה ללא סיבה? יש לציין כי שהה ביום שזה התחיל בשמש ללא קרם הגנה.. אך האוזן השניה אינה אדומה. היות ומסטואידטיס מחייב אבחנה וטיפול מהיר, איך עלי לדכת אם נדרשת בדיקה או לא? תודה לך