היפטיטיס בי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום גילו אצלי בבדיקות היפטיטיס בי כבר בגיל 14 היום אני כבר בת 18 ועדיין יש לי את הוירוס האם יש סיכוי שאני אבריא ממנו באופן עצמוני? ומה זאת אומרת שיש לי וירוס אבל הוא לא בדם ? אם דבר כזה קיים ביכלל
שלום נירה, אם אמנם הנגיף נמצא עדיין בגופך (ולא רק הנוגדנים כנגדו) אזי סיכויי ההחלמה באופן עצמוני, כ- 4 שנים לאחר ההדבקה, הם נמוכים. יחד עם זאת קיים כיום טיפול לבעיה זאת, ואני ממליץ לך לפנות למרפאת כבד כדי לבדוק את התאמתך לטיפול כזה (ושם גם יענו על שאר שאלותיך בנושא). הרבה בריאות אפי
אחיו של החבר שלי אובחן כחולה בהפטיטיס B. החבר שלי נבדק והוא לא חולה במחלה, אבל הוא מקבל חיסונים ליתר ביטחון. יש לי כמה שאלות: 1. האם אני צריכה להיבדק, למרות שהחבר שלי לא חולה? 2. מה הסיכוי שהחבר אובחן כבריא כשאינו בריא באמת? 3. האם המשפחה שלי בסכנה כלשהי? החבר שלי מגיע לפה הרבה. 4. האם כדאי לי להתחסן? תודה מראש!