חיסון אבעבועות השחורות נגד אבעבועות קוף
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דר' הלפרין שלום רב, 1.האם זה נכון שבשלב גיוס החיילים עד 1996, החיילים חוסנו נגד אבעבועות השחורות? לצורך העניין אני התגייסתי לצבא בשנת 1988, האם אני מחוסן? 2. האם חיסון נגד אבעבועות השחורות מגן ומונע הדבקה באבעבועות הקוף? תודה
שלום משה, 1. אכן, בארץ היה נהוג לחסן את החיילים בעת גיוסם כנגד אבעבועות שחורות עד שנת 1996. 2. אין לי מושג האם גם אתה קבלת את החיסון הזה. 3. החיסון הזה לא בהכרח מגן מפני הדבקה/תחלואה באבעבועות הקוף. הרבה בריאות אפי