שלום דוקטור מה שלומך
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור אפריים, בגלל שהרופאים לא נותנים לי בדיקה לקדחת הבהרות וטוענים שאין בדיקת דם כזו עשיתי אתמול בדיקת אימונו סרו המטולוגיה ביוכמיה סי פי קי האם אחת מהן יכולה להראות אם ישלי קדחת הבהרות? או משהו זיהומי? על מה אני צריכה להסתכל?
תודה רבה דוקטור על תשובתך כל הבדיקות שעשיתי המטולוגיה ביוכמיה אימונו סרו סיפיקי שעשיתי והסי האלה יצאו בסדר האם יכול להיות שאין לי את הקדחת? אם היה לי אז הבדיקות היו יוצאות לא טוב? וכמה זמן המחלה יכולה להישאר בגוף?