קדחת הבהרות מפחיד נורא
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הכלבה שלי ישנה איתי ועולים עליי קרציות כל הלילה הבחנתי בפריחה על היד יש 2 נקודות אדומות יחסית גדולות על הרגל אני מפחדת שקרציות עקצו אותי או עשו לי קדחת או שאדביק אחרים או שאעביר להם קרציות אין לי חום או משהו או הרגשה כלשהיא לא טובה.. לציין שאני שוטפת את הידיים המון אז יכול להיות שהפריחה מזה?
הבעיה היא שאני לא יודעת אם קדחת הבהרות שכיחה בישראל ואם היא קיימת כרגע משרד הבריאות והגנת הטבע אין להם שמץ
שלום CVSM, אם את חוששת שנדבקת בקדחת הבהרות מומלץ לך להיבדק בהקדם ע"י רופא/ה. הרבה בריאות אפי