מדחום והישארות חיידקים/ וירוסים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר, לפני כחודש הייתי חולה מאוד )חום גבוה, כאבי גרון נוראיים, כל הגוף כאב( , טופלתי באוגמנטין למשך שבוע. כל האנטיגנים היו שליליים אבל לא עשיתי פיסיאר לכן לא בטוחה שזו לא הייתה קורונה. כנראה שלא, אבל לא בטוחה. האבחנה מרופא המשפחה- שפעת )אגב חוסנתי בנובמבר לשפעת( ובהמשך סטרפטוקוק למרות שלא היו לי שום תפליטים לבנים בלוע. היום התחלתי להרגיש רע ובלי משים מדדתי חום במד חום הביתי )אישי שלי( ופתאום נלחצתי שמא יכלו להישאר עליו חיידקים/ וירוסים מאז? האם זה ייתכן או שזה פרק זמן ארוך מדי? במידה וכן- האם אני יכולה להידבק מכך שוב בפתוגן ההוא? תודה.
לא חיטאתי אותו כוונתי.
שלום יהלי, אין זה סביר ש'מיקרובים' שגרמו לך לתחלואה לפני כחודש שרדו על המדחום במשך תקופה זו. הרבה בריאות אפי