זיהום בקיבה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאמי נמצא חיידק בקיבה (2.5) הליקובקטר יחד עם ספירת דם שהראתה מחלה זיהומית כלשהי. בדיקת US ו- X-RAY תקינות. אמי סובלת בעיקר מבחילות חזקות בבוקר שמלוות אותה כמעט כל היום. איזה ממצא יכול להיות בקיבה שקשור למחלה זיהומית שמסבה תחושות כאלו של בחילה? האם זה פתיר? האם אנטיביוטיקה לא היתה אמורה לפתור את זה? יש לציין שהיא אחרי טיפול אנטיביוטי משולש (הסתיים אתמול) ולא נראה שיפור של ממש
שלום נועה, אם הטיפול האנטיביוטי המשולש בחיידק ההיליקובקטר לא עזר בפתרון הבעיה אני מציע לה לפנות לבדיקת רופא/ה גאסטרואנטרולוג/ית כדי לבדוק האם החיידק עדיין נשאר (ואז לטפל בו באנטיביוטיקות אחרות), או שהוא נעלם והסימפטומים שלה נובעים מסיבה אחרת (שבה יש לטפל באופן שונה). הרבה בריאות אפי