הדבקה באיידס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
תוך כמה זמן הנגיף מת מחוץ לגוף האדם דרך הדם? האם כל אדם שנדבק באיידס יפתח מחלה תוך כמה שבועות אחרי רגע ההדבקה? חליתי במשך שבוע עם חום גבוה אחרי 10 חודשים מרגע החשש להדבקה האם זה קשור?
שלום סדס, 1. בדרך כלל תוך מספר שעות (אך בתנאים חריגים יכול הנגיף להתקיים מחוץ לגוף גם ימים ואפילו שבועות). 2. חלק מהאנשים מפתחים "מחלה דמוית שפעת" מספר שבועות לאחר ההדבקה, וחלק לא. 3. " חום גבוה" הוא מונח שאיננו מספיק ספציפי כדי שאוכל לתת לך תשובה לשאלתך זו. הרבה בריאות אפי
חום גבוה אומר 38.5 מעלות עד 39 וכאבי שרירים
חום גבוה אומר 38.5 מעלות עד 39 וכאבי שרירים