2 שאלות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. 1.לפני כ5 חודשים ירדה לי בחורה בברזיל ללא קונדום.לאחר כמה חודשים חשתי צריבה והייתה לי קצת מוגלה באיבר מין ובעקבות כך הלכתי לרופא והוא נתן לי אנטיביוטיקה ולאחר שבוע עבר לי.לפני כמה ימים כשרציתי להשתין ראיתי על איבר מיני טיפה מוגלה.יכול להיות שחזרה לי המחלה? 2.חברי תרם דם לפני כמה ימים.האם ובמידה ודמו נגוע באיידס(חס וחלילה)יודיעו לו על כך או שלא?תודה רבה
שלום אלמוני, 1. הצריבה והמוגלה באבר מינך בהחלט יכולים להיות ביטוי למחלת מין (כגון זיבה), אך לא בהכרח כתוצאה מאותה "ירידה" בברזיל. כדאי לך לגשת לרופא כדי לקבל טיפול. 2. אם הוא מסר פרטים נכונים (למשל על כתובתו) אזי יודיעו לו אם התשובה תהיה חיובית. הרבה בריאות אפי