פיענוח תוצאה שקיבלתי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, אני מדוכה חיסון: קיבלתי מבטרה במאי 2021. כרגע אני עם 40 מ"ג פרדניזון. למרות הנל, בהמלצת רופאים קיבלתי לפני 20 יום חיוסון שלישי של קורונה. היום ביצעתי בדיקת נוגדנים והתקבלו תוצאות הבאות: 1. SARS-COV-ID-IGG = 26.3 2. SARS-COV-2-AB-BLOOD = Positive. שתי שאלות ברשותך: 1. מה רמת הנוגדנים שיש אצלי? 2. מה אומר המילה "חיובי". האם כרגע אני חולה בקורונה?
שלום יוסי, 1. רמת הנוגדנים שלך היא 26.3. 2. היות ולא ברור באילו נוגדנים מדובר, אין ביכולתי לומר לך האם הם נוצרו כתוצאה מההתחסנות את כתוצאה מתחלואה ב'קורונה'. הרבה בריאות אפי