CMV ותכנון הריון
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני מתכננת להכנס להריון בשנה/שנה וחצי הקרובות.. לפני כשנה וחצי חליתי במחלת הנשיקה. אני מצרפת לך 3 בדיקות אחרונות שעשיתי כדי שתראה את השינויים. השאלה שלי היא: האם בטוח במצב כזה להכנס להריון? ואם לא - לאיזה HIGH AVIDITY כן היית ממליץ לחכות? בתודה - קרן הערה ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה 0.7- 0.01 IU/ml 33.5 CMV IgG 1 - % 47 CMV IgG AVIDITY 2 - POSITIVE CMV IgM פירוט הערות מציין הערה 1 MV IGG HIGH AVIDITY= >45% MV IGG LOW AVIDITI= <35% בוצע 12.8.04 G AVIDITY 35%-45% = ?גבולי הערה ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה 1 - U/ml 15.07 CMV IgG - Positive CMV IgM - Positive EBV IgG - Negative EBV IgM - Negative EBV.EBNA פירוט הערות מציין הערה 1 AVIDITY 0.59 HIGH AVIDITY 0.8-?מ בוצע 5/11/04 >0.7 U/Positive הערה ערכי נורמה יחידות תוצאה שם בדיקה 1 - U/ml 11.26 CMV IgG 2 - 0.81 CMV IgG AVIDITY - Positive CMV IgM - Positive EBV IgG - Negative EBV IgM - Negative EBV.EBNA 3 150- 10 ng/ml 64.4 FERRITIN פירוט הערות מציין הערה 1 >0.7 U/Positive 2 High Avidity >0.8 בוצע - 3.7.05 3 בוצע בשיטה חדשה
שלום קרן, קיימות דעות שונות (ולעיתים סותרות) בנוגע למועד המומלץ להכנס להריון לאחר זיהום חריף ב- CMV. אחת מהן, למשל, ממליצה לחכות חצי שנה (ובזה את עומדת), בעוד השניה ממליצה לחכות עד ה- IgM יהפוך לשלילי (דבר שאצלך עדיין לא קרה). לאור זאת אני ממליץ לך להתייעץ בנושא זה גם עם מומחי המרכז הארצי לייעוץ טרטולוגי בטלפון 02-6243669. הרבה בריאות אפי