חרדה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לדוקטור הלפרין. שלשום נודע לחבר שלי שבת זוגתו לשעבר נשאית. החבר שלי לא יושן מאז ונורא לחוץ בקשר לעצמו הוא מתכנן להבדק בעוד כשבועיים. יש לציין שבמשך הזוגיות שלהם הם קיימו יחסי מין ללא קונדום כמספר פעמים(7-10). האם מאוחר מדי או שמא עדיין יש סיכוי שהוא לא נדבק?הוא במצב נפשי קשה וחושב על התאבדות.אודה לך אם תעזור עם מסר מרגיע. תודה רבה מראש
שלום אלמוני, יש בהחלט סיכוי שהוא ל א נדבק, וכדי לוודא זאת עליו לבצע 'בדיקת איידס' (אפשר גם באופן אנונינמי). הרבה בריאות אפי
ואם מדברים על אחוזים או הסתברות בקשר להדבקה ?זאת אומרת יש יותר סיכוי שהוא נדבק או לא?אני יודע שבקשר למחלה הזאת לא מדברים על סיכווים אבל בכל זאת הייתי רוצה לקבל תשובה בקשר לסיכויים.תודה מראש