מחלה זיהומית?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לד"ר שלום! אני חייל בן 21, אסתמה בינונית מגיל 3, כולל תופעות אלרגיות, לפני חודש הייתה לי מחלה וויראלית, טופלתי 3 יום בזטו 250 פעמיים ביום לאחר מכן הסימפטומים של המחלה פחטו, פרט לשיעול וכאבי גרון סטטיים שנעשים חזקים במיוחד עם עושים אחד מאלו: דיבור, צחוק, אוכל חריף, שותה קר, מריח ריח חזק (לדוגמא של סיגריות)............. מיום שני האחרון האמנמזה של רופא היחידה הייתה ברונחיטיס+אסתמה שהתגברה, מטופל בזינט 500 פעמיים ביום+מינוי כפול של התרופה נגד אסתמה - סרטייד 250 פעמיים ביום 2 נשיפות כל פעם+מווקס להקלה בשיעול. מהיום בבוקר ישנה חזרה של הנזלת פיתאום, כמו כן מאז אני לוקח את האנטיביוטיקה אני סובל מכאבי ראש. מה יש לי? איזה בדיקות כדאי לעשות? איזה טיפול? תודה!
שלום יגאל, הסימפטומים שתארת מתאימים אמנם לזיהום נגיפי של דרכי הנשימה העליונות, אך גם לתופעה אלרגית כלשהי. המלצתי- המשך מעקב (וברור ע"פ הצורך) ע"י הרופא שלך. הרבה בריאות אפי