AVIDITY והידבקות חוזרת ב CMV
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לאחר הידבקות ראשונה בCMV ה AVIDITY הולך ועולה עם הזמן. כשהוא מעל 45, אומרים שזו הידבקות ישנה ולא ,טריה. שאלתי היא: האם בהדבקות חוזרת ב CMV, כלומר ריאקטיבציה של הוירוס הקיים, או הידבקות שניה בCMV, הAVIDITY יורד מחדש ומצביע על הידבקות שניה טריה, או שהוא נשאר גבוה כשהיה (ולמעשה לא מצביע על כלום בהידבקות חוזרת)? תודה מראש
שלום לי, בשיפעול או בזיהום חוזר שנגרם ע"י CMV ה- AVIDITY אמורה להישאר גבוהה (בניגוד לזיהום ראשוני בנגיף זה בו היא נמוכה). הרבה בריאות אפי