פסאודומונס ואספרגילוס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לבעלי גילו בכיח גם פסאודומונס וגם אספרגילוס. אלה כבר היו בכיח עם בעבר. הוא אחרי כריתת אונה לפני חמש שנים וסובל מברונכיאקטזיות ו- copd. בפעם הקודמת היתה דלקת ריאות וקיבל פורטום 19 ימים. עכשיו שוב פורטום לשבועיים ודלצין לעשרה ימים לפי בדיקת רגישות. היו גם תרביות מיקובקטריה חיוביות אבל לא תמיד. איזה טיפול מונע ניתן לקבל כדי לא להגיע בכל פעם לכזו כמות של אנטיביוטיקה. הוא לא מקבל שום טיפול מונע. תודה, רחל