חיסון הפטיטיס b מספר שאלות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, התחסנתי במנה ראשונה כנגד הפטיטיס b. האם מנה אחת מקנה הגנה כלשהי? אחרי מנה שניה יש הגנה מלאה? כי הבנתי שהמנה השלישית היא כדי לתת הגנה לטווח הרחוק. האם זה נכון? תודה מראש על המענה
שכחתי לשאול - מאיזה חיסון, וכמה זמן אחרי החיסון, ההגנה היא מקסימלית?
תודה רבה. כמה זמן אחרי המנה השלישית נקרא שהשלמתי את ההתחסנות? והאם לעשות בדיקת נוגדנים או שאין צורך? (אני בת 34)
שלום שירה, 1. כשבוע-שבועיים. 2. אפשר לעשות בדיקת נוגדנים אז, ואפשר לדחות זאת למועד עתידי רלוונטי כלשהו (למשל לפני נסיעה לחו"ל). הרבה בריאות אפי
תודה על תשובתך. זאת אומרת שכל עוד אני לא מתכוונת לנסוע לחו״ל, אין סיבה להבדק כי אין סבירות להחשף לנגיף? (לא מחליפה פרטנר/עובדת במקצוע עם חשיפה לדם).
אפשר להחשף לנגיף גם שלא במהלך מגע מיני וגם אם לא עובדים במערכת הבריאות. ההחלטה אם להיבדק או לא היא שלך.