ירידת לימפוציטים בעקבות חיסון קורונה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום צמיחה קבועה בתרבית שתן עקב צנתורים עצמיים. ביום א - בדיקות דם crp 0.56 ולימפוציטים 1.2 יום ב - חיסון שלישי לקורונה יום ג - בדיקות דם crp 1.1 ולימפוציטים 0.82. האם יתכן שהלימפופניה נגרמה בתגובה לחיסון או שסביר שמתפתח במקביל זיהום בשתן?
שלום אלעד, ל'לימפופניה' יכולות להיות סיבות רבות, ואין ביכולתי ליחס אותה, בשלב זה, לחיסון ה'קורונה'. הרבה בריאות אפי
1) השאלה האם קיימת סבירות שזאת תגובה ראשונית של המערכת לחיסון ובהמשך הם יעלו? 2) או שסביר שזה זיהום למשל בשתן ויש להתחיל טיפול אנטיביוטי מיידית כדי שהחיסון לא יהרס? למיטב הבנתי ערך של 0.82 זה על גבול דיכוי חיסוני ואם זה בגלל זיהום שלא יטופל וימשיך לרדת זה יהרוס את החיסון, לא? 3) מה היית עושה בשעה כזאת של הערב לו היית מקבל תוצאה כזאת?
אפשר לעשות שוב בדיקת דם בעוד כמה ימים. אנטיביוטיקה לא הורסת חיסונים היא הורסת חיידקים.