מחלות מבעלי חיים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, יש לנו כלבים וחתולים, הרבה סימני חיבה, נישוקים והחזקה על הידיים. האם אין בכך סכנה. אמבות, תולעים, זיהומים משריטות החתולים, פיטריות, מה צפוי לנו, אודה על פירוט ודו-שיח תודה מגל
שלום מגל, הנושא הזה רחב מדי מכדי לתת לך תשובה מפורטת בפורום זה. נסה לקרוא על כך באתר כלשהו באינטרנט, למשל ב-http://www.nohsc.gov.au/PDF/Standards/DiseasesAcquiredAnimals.pdf הרבה בריאות אפי
שלום ד"ר אפי, אולי תוכל להשיב בתימצות?! תודה