Hepatitis B ??
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בן 46 , בערך בגיל 40 תרמתי דם במגן דוד והם הודיעו לי שאני נשא של הפטיטיס B עושה בדיקת תפקוד כבד מידי פעם וזהו לא מקבל תרופות וחי עם זה בשלום האים זה בסדר ? האם המצב יכול להחמיר ואז אצטער שלא עשיתי שום דבר למניעה מאיר
שלום מאיר, כדחי לענות על שאלתך אני זקוק לעובדות- דהיינו לתוצאה של בדיקה הקרויה HBsAg ולבדיקה הקרויה HBsAb. הרבה בריאות אפי
שלום ד"ר אפרים בתשובה לשאלתך להל"ן התוצאות מתאריך 15/6/04 Hepatitis B Surface Ag - POSITIVE Hepatitis B Core Ab - POSITIVE Hepatitis B Surface Ab - NEGATIVE עם הערות לגבי HBsAb 2-10 mlU/ml HYPORESPONSE 10-100 mlU/ml LOW RESPONSE mlU/ml IMMUNE מאה< כל יתר התוצאות כימיה,המטולוגיה,שתן כללי ומיקרוסקופיה תקינים חריגה בהמטולוגיה, PLATELETS = 149 כאשר הגבולות בין 150 ל 450 בברכה מאיר גל