בדיקת צואה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לפני זמן מה היו לי שלשולים וכאבי בטן במשך שבוע. ביקרתי פעמיים אצל הרופא, והוא שלח אותי לבדיקת צואה. בבדיקה נמצא כי אין בצואה חיידקים ו/או פרזיטים, אך נראו מספר לויקוציטים בודדים. על מה יכול דבר זה להעיד? עליי לציין שהרגשתי השתפרה כמה ימים לאחר הבדיקה, אך אני עדיין מודאג. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יורם, התלונות שתארת ומציאת מספר כדוריות לבנות בבדיקת צואה אינם ספציפיים מספיק כדי לדעת ממה בדיוק סבלת (זיהום חיידקי? נגיפי? בעיה לא זיהומית?), אבל אם זה כבר עבר הייתי מסתפק בכך. הרבה בריאות אפי