הידברות בקורונה ממחלימה מהקורונה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דוקטור היום הייתי בבדיקת vep במעבדת עיניים בבית החולים נכנסתי לחדר מסויים בו בצעתי את הבדיקה בסיום הבדיקה חיכיתי לבד באותו החדר ומעבר לדלת הגיעה מטופלת שסיפרה שהחלימה מהקורונה לפני שבועיים לא נפגשנו פנים אל פנים אך שיצאה מהחדר ביצעתי בדיקה נוספת חדות ראייה והדבר שהחזיקה ביד בבדיקה שלה גם אני השתמשתי בן ללא חיטוי אני התחברתי פעמיים לפני 4 חודשים האם יש סיכוי להידבק ממנה ? תודה רבה על המענה