ביטול התו הירוק והתו הסגול
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר 1) האם אתה תומך בהחלטת משרד הבריאות על ביטול מגבלות התו הירוק והסגול? 2) האם אתה תומך בכוונת משרד הבריאות לבטל בקרוב חובת עטיית המסכות בחללים סגורים? 3) האם אתה לא סבול שמדובר בהחלטה רשלנית שמשקפת יהירות ישראלית טיפוסית שחלילה תחזור אלינו כבומרנג? בפרט מספר 2? תודה ושבת שלום
שלום עומר, אני חושב ששתי ההחלטות של משרד הבריאות המצוטטות בשאלתך הן הגיוניות. ימים/שבועות/חודשים יגידו אם הן גם נכונות. הרבה בריאות אפי
האם אתה לא חושב שביטול חובת המסכות גם עבור אנשים *לא מחוסנים* (ה cdc המליץ רק לגבי אנשים כן מחוסנים) יהווה רשלנות פושעת בחיי אדם?
לא (בפרט לאור העובדה שאין איסור על אנשים לא מחוסנים להמשיך ועטות מסכה אם הם מעונינים בכך)