תוספת קטנה..
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
דבר ראשון, אני חייב לציין שהופתעתי לטובה מהתשובה המהירה והמקצועית...במדינה שכמעט הכל הולך בה על העוקם, נחמד למצוא עוד מישהו נחמד באמצע הדרך... ואחרי הקטע הרגשני... נקבע לי תור לרופא ליום שני, ואני גורר את הסיפור לפחות חודש (עבודה לימודים וכו') האם יש טעם לרכוש משחת סינטומיצין ע"מ להיפטר מהצריבה בעיניים? או שאולי משהו אחר? שוב- ממש תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גבע, אני הייתי ממתין עם הטיפול עד לבדיקת הרופא (או לחילופין פונה ישירות לרופא עיניים). הרבה בריאות אפי