פרוביטיקה תוסף לטיפול בקלוסטרידום
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עוברת התקף שני של קלוסטרידיום טוקסין.לוקחת ונקומיצין. הרוקח המליץ לי לקחת פרוביוטיקה פמינה 2 ביום. האם אתה ממליץ על פרוביוטיקה. אם כן כמה ואם אפשר לקחת 2 כדורים יחד. 2. האם יש מקום לעשות תרבית צואה בתום הטיפול. אולי הייתי נמנעת מהתקף נוסף לו הייתי מתגלה עדיין חיובית אחרי הטיפול הראשון
שלום אתי, 1. סוגים מסוימים של 'פרוביוטיקה' עשויים לעזור במקרים של CDT. 2. אין לי מספיק ניסיון בנוגע לסוג ה'פרוביוטיקה', לכמות ולמשך הטיפול המומלץ, ואני מציע לך להתייעץ בנושא עם רוקח/ת. הרבה בריאות אפי