כאבי גרון, שוב ???
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, סבלתי פעמיים בתוך 3 שבועות מכאבי גרון חזקים מאוד + חום. פעמיים טופלתי באנטיביוטיקה זהה. כאב הגרון חזר לאחר כשבועיים בפעם השלישית, ללא חום. לא הלכתי לרופא. וכעת, כשבועיים נוספים אחרי כן, כאב הגרון שוב מורגש, ללא חום. מה קורה לי ? האם זה יכול להיות משהו מסוכן ? אציין כי בפעמיים האחרונות לא ראיתי רופא, אני פשוט "חיה" עם זה, הכאב לא בלתי נסבל. תודה.
שלום אפרת, קיימות סיבות אפשריות שונות לכאבי גרון, עם או בלי חום, והעובדה שטופלת באנטיביוטיקה לא מוכיחה לי שהסיבה שלך היא זיהום חיידקי. לצורך כך אני זקוק למידע על תרביות גרון. בכל מקרה אני ממליץ לך להפנות את שאלתך למומחה/ית א.א.ג. הרבה בריאות אפי