הפטיטיס B הבהרה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אודה לך על תשובתך: 1. PCR- מה הוא מודד ומה משמעות בתוצאה "פחות מ-200"? 2.מה כוונתך "החלמה באופן עצמוני" התגברנו על המחלה לבד האם כבר לא מדביקים? או האם זה נשא שיש נוגדנים למחלה וכבר לא יחלה בה או ידבק שוב? בתודה שרית
שרית, 1. PCR כמותי מודד את מספר החלקיקים של הנגיף הקיימים בדגימה, ואת השאלה מה משמעות התוצאה "פחות מ- 200" יש להפנות למעבדה בה בוצעה הבדיקה (כדי לדעת מהו 'סף הגילוי' המקובל במעבדה זאת). 2. כדי לענות על שאלתך זאת אני צריך יותר נתונים (או הפניה לשאלה הקודמת שאותה הפניתם אלי בנידון). הרבה בריאות אפי