Escherichia coli AND Klebsiella
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לדר' הלפרין שלום רב, מזה שנתיים סובלת אימי מסרטן ריאות(non small cazinom). בחודש מרץ השנה היא גמרה טיפול הקרנות באיכילוב. מאז יש לה תופעות לוואי כמו דלקת ריאות(לא בקטרילית) בנוסף לכך חום מתמיד וחולשה. על דלקת הריאות היא התגברה אבל החום עדיין קיים. מאחר והיא לוקחת את התרופה אירסה יש לה לעיתים תכופות שילשולים. בתרבית השתן האחרונה מצאו אצלה את החיידק Escherichia coli Klebsiella sp האם החיידקים הללו יכולים לגרום לחום? כרגע היא מקבלת אנטיביוטיקה Disiptyl עדיין ללא תוצאות. אני נלחמת מזה שנתיים לשמור על אימי עד היום הכל הצליח, גם ההקרנות. איך אפשר להיפטר מהחיידקים הללו? תודה רבה עדינה
שלום עדינה, שני החיידקים שציינת הם - כל אחד בנפרד - גורמים שכיחים לזיהומים בדרכי השתן (אם כי לא שכיח שהם גורמים ביחד לדלקת כזאת). זיהום כזה יכול להיות מלווה בחום. הטיפול בזיהום כזה הוא בעזרת שתיה מרובה ואנטיביוטיקה מתאימה (דהיינו כזאת אליה רגיש החיידק שגרם את הזיהום). הרבה בריאות אפי