שאלה בנושא הדבקות בקורונה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי, היום הייתי בחנות צפופה וקטנה והיו בה לא מעט אנשים שנדחקו בצפיפות.. הייתי שם בערך 2-3 דק עם מסכה על הפה והאף ורוב האנשים היו עם מסכות פה ואף פרט לכמה ששמו רק כל הפה. היתה שם בחורה שהשתעלה ולא היתה לה מסכה על האף ועמדתי יחסית קרוב אליה..חצי מטר.. מיד כשראיתי שהיא משתעלת, יצאתי מהחנות. אני מחוסנת ב2 מנות, האחרונה היתה לפני 9 ימים. מה נחשבת סבירות ההדבקה במצב כזה? במיוחד בשל הקרבה הפיזית שלי אל אותה בחורה שהיתה ללא מסכה על האף. תודה רבה