האם יש סיכוי להדבקה...
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הלכתי למכולת וחלפתי על פני חנות ליד המכולת כאשר בחוץ ישב מישהו ללא מסיכה ומשתעל ונהיה כולו אדום הוא השתעל בדיוק שעברתי שם הייתי בדיוק כמה שניות עד שחלפתי על החנות ונכנסתי למכולת הייתי עם מסיכה כירורגית על הפה והאף האם אני יכול להידבק ככה בנגיפים הבריטי והדרום אפריקאי? יש לציין שאני רק יומיים אחרי החיסון הראשון אשמח לתשובה
שלום יהודה, ההדבקה היא אפשרית, אך העובדה שהשתמשת כהלכה במסכת פה-אף מורידה את הסיכוי לכך. הרבה בריאות אפי