שאלה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מדוע כאשר הרופא מעוניין שחולה יעבור בדיקת HIV הוא צריך לשאול אם החולה מסכים ? לגבי יתר בדיקות הדם הוא לא מבקש הסכמה. האם יש סיבה שחולה יסרב לבדיקה כזו ?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מיה, יש אנשים שחוששים מהסטיגמה שעלולה להידבק בהם אם הם יסכימו לבצע את הבדיקה הזאת (גם אם התוצאה תהיה שלילית). הרבה בריאות אפי
תודה על תשובתך. לא קיימתי יחסי מין ולא קיבלתי עירוי דם לכן למיטב ידיעתי אין סיכוי שנדבקתי באיידס. בגלל סימפטומים ממושכים הרופא החליט לשלוח אותי לבדיקת HIV בנוסף לעוד בדיקות. כאשר שאל לגבי הבדיקה הסכמתי. האם כדאי לא לבצע את הבדיקה ?