שאלה בנוגע לאפשרות הדבקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום דר הלפרין, האם יש אפשרות הדבקה במחלות זיהומיות בדגש על פריונים ואיידס אצל קוסמטיקאית? למשל משימוש בפינצטה ושעווה להסרת גבות ושפם או במהלך לק ג'ל? כמובן בהנחה והכלים לא חד פעמיים ומשמשים לקוחות רבים..
שלום דנה, אם הקוסמטיקאית פוצעת את העור במהלך הטיפול... ואם המכשיר שבו היא משתמשת לא חוטא בין מטופל/ת למטופל/ת... ואם היה עליו דם טרי של מטופל/ת קודם/ת שחולה ב'איידס'- אז הדבקה בנגיף היא אפשרית. הרבה בריאות אפי
תודה. ומה לגבי פריונים?