חיסון קורונה מנה שניה + אוגמנטין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בן 67 היום קיבלתי חיסון קורונה מנה מספר 2. אתמול ננשכתי ע''י החתול שלי, ונראה שהתפתח זיהום באצבע. ניגשתי לרופאה והיא רשמה לי אוגמנטין 875 מ''ג פעמיים ביום למשך שבוע. 1. האם מותר לי בכלל לקבל אנטיביוטיקה למשך כשבוע בהתחשב בעובדה שקיבלתי היום את מנה מספר 2 של חיסון הקורונה? 2. אם יש קונטרה-אינדיקציה, אפשרי לקבל אנטיביוטיקה בקרם/משחה כמו פוסידין? תודה!
שלום ריילי, מותר לך לקבל 'אוגמנטין' למשך כשבוע גם אם קיבלת היום את מנה מספר 2 של חיסון ה'קורונה'. הרבה בריאות אפי