בדיקת נוגדנים לקורונה לאחר חיסון שני
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב 1.עשיתי חיסון שני ב 20.1 רוצה לעשות בדיקת דם לנוגדנים לקורונה מה דעתך האם לבצע הבדיקה שבוע לאחר החיסון השני או שבועיים לאחר החיסון השני ? 2. האם יש מצב שלאחר שבוע תראה כמות נוגדנים מסויימת ובדיקה לאחר שבועיים תראה כמות נוגדנים גבוהה יותר? תודה ויום טוב
שלום רונית, 1. אני בעד ביצוע בדיקת הנוגדנים אחרי שבועיים (ממועד הזריקה השניה). 2. בכל יום - במהלך הימים שלאחר ההתחסנות -עשויה בדיקת הנוגדנים להשתנות. הרבה בריאות אפי
תודה האם גם לאחר שבועיים הנוגדנים ממשיכים לעלות או ששבועיים זה המקסימום ושם זה נעצר
היי רונית, איפה עשית בדיקת נוגדנים? תודה
לא עשיתי עדיין ביקשתי מקופת חולים ולא אישרו לי