האם ידוע לך מהם תופעות הלוואי של חיסונים רגילים שאינם mRNA?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
איפה ניתן למצוא מידע בנושא? תודה
שלום עומר, אפשר לקרוא זאת באתרים רבים, למשל בתדריך החיסונים של משרד הבריאות- https://www.health.gov.il/UnitsOffice/HD/PH/epidemiology/td/docs/tadrich_Chisunim.pdf הרבה בריאות אפי
זה טקסט נהדר. אבל בהתייחס לקורונה יש שם מידע רק על חיסוני פייזר ומודרנה
שלום עומר, כי אלו שני החיסונים היחידים שאושרו בינתיים במדינת ישראל. על תופעות לוואי אפשריות של חיסון של 'אסטרא-זניקה' תוכל לקרוא באתרים שונים באנגלית, למשל https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)32623-4/fulltext הרבה בריאות אפי