שאלה על אדנו וירוס בחיסונים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, כידוע מחסנים עם וירוס כזה כוקטור. שאלתי: האם הוירוס שנכנס לתא מצליח להתרבות וליצור מלא ויריונים שאח"כ מדביקים תאים אחרים? לא מצאתי חומר בנושא. האם זה נחשב לחיסון מוחלש?
שלום לומדת ביולוגיה, 1. החיסונים שמשתמשים בנגיפי 'אדנו' שעברו מודיפיקציה (והמכילים מרכיבים של נגיפי ה'קורונה') אינם נחשבים כ"חיסונים מוחלשים" במובן הקלאסי של הביטוי. 2. לאחר החדרת נגיפי ה'אדנו' הללו לגוף הם גם מתרבים בו. הרבה בריאות אפי
נגיפי האדנו עברו עריכה כך שאינם יכולים להתרבות - על כן השם - NON REPLICATING