אלרגיה לאנטיביוטיקה טזוצין ואמיקצין
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בעבר קיבלתי בעירוי אנטיביוטיקה טזוצין ואמיקצין וקיבלתי פריחה חזקה הפסיקו לי את העירוי בגלל האלרגיה כנראה כתבו לטזוצין האם אני יכולה להתחסן לקורונה?
שלום רונית, כנראה שכן (בהתאם להנחיות הביניים (המופיעות בתדריך החיסונים של משרד הבריאות) בנוגע לחיסון של 'פייזר' נגד ה'קורונה' מדצמבר 2020 שאותן ניתן לקרוא ב- https://www.health.gov.il/UnitsOffice/HD/PH/epidemiology/td/docs/365_Corona.pdf). הרבה בריאות אפי