גזזת יכולה להתפרץ שוב?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חליתי לפני שנתיים בגזזת (טופלתי בכדורים נגד פטריות) ועכשיו חליתי בדלקת גרון שלא עברה (בסוף היה מחלת הנשיקה, אבל לא קריטי לשאלה) ופוצצו אותי בכמעט חודש של אנטיביוטיקות ממש חזקות ובמינון גבוה. נהיו לי שוב נקודות עגולות כאלו שמגרדות ונראות בדיוק כמו הגזזת שהייתה לי. הלכתי לרופא שאמר שזה פריחה של מחלת הנשיקה. השאלה היא אם גזזת היא מחלה שיכולה להתפרץ שוב במקרים של חולי או החלשה של המערכת החיסונית?
שלום אור, לאחר ריפוי מוחלט של גזזת אין זה סביר שהיא תתפרץ שוב, אך כמובן שתתכן תחלואה כרונית, כמו גם הדבקה חוזרת, בפטריה שגורמת למחלה זו. הרבה בריאות אפי