הפטיטיס
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב. הייתי רוצה לברר פרטים על הפטיטיס c,b מה ההבדלים בינהם? האם ניתן להידבק ע"י שימוש בסמים - לא מזרקים, ומה סיכויי ההחלמה למי שמטופל? האם ניתן טיפול לזה בבית חולים הדסה? תודה מראש - יעלי.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום יעלי, מדובר במחלות שנגרמות ע"י נגיפים שונים (אך בשתיהן לא סביר להידבק ע"י שימוש בסמים שלא ניתנים בהזרקה), יש להם סיכויי החלמה עצמונית שונים, סיבוכים שונים וטיפולים שונים... ואני מציע לך לפנות בנושא למרפאת כבד (שבהחלט קיימת בבית החולים הדסה ע"כ). הרבה בריאות אפי