ביקור בבית חולים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בהריון בשבוע 26. בריאה בדרך כלל וגם ההריון ללא בעיות מיוחדות. אני חושבת לבקר קרוב משפחה שמאושפז בבית חולים במחלקה פנימית. רציתי לדעת האם מבחינת החשש לזיהומים עלי להמנע מביקור במחלקה או שדיני ככל אדם אחר (שאינו בהריון). תודה מראש.
שלום ניבית, ברוב המחלקות (לרבות הפנימיות) בבית החולים לא שוכבים חולים רבים עם מחלות מדבקות (דרך האוויר), וכשיש חולים כאלו הם בדרך כלל מושמים בבידוד נשימתי (חדר נפרד), אבל כל ביקור במקום בו מרוכזים חולים מגדיל את הסיכון של כל אחד (לרבות האחיות והרופאות) להידבק במחלה מדבקת כלשהי, ועלייך להחליט אם את רוצה לקחת סיכון זה (אותו לוקחות אחיות ורופאות הרות מדי יום) או לוותר על מצוות "ביקור חולים". הרבה בריאות אפי