הפטיטיס בי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היום קיבלתי את החיסון השני של הפטיטיס בי. היו לי את אותם תופעות לוואי שהיו לי בחיסון הראשון. הרגשתי חולשה, וכבדות בפה ובלשון. בפעם הקודם נאמר לי שזאת רק חרדה וגם בפעם הזאת. האם זאת באמת חרדה? האם לא ייתכן שאני באמת רגישה לחיסון? האם אני חייבת לקבל את החיסון השלישי? האם ניתקלת, בכל שנות עבודתך הרבות, ברגישות לחיסון זה? תודה רבה מראש
שלום ש, 1. אני אישית לא נתקלתי בתופעות שציינת, אך אני מסכים שאופיין מזכיר "תופעות חרדה". 2. אין במדינה חוק שמחייב את האזרחים להתחסן כנגד הפטיטיס B, כך שאת לא "חייבת" לקבל את זריקת החיסון השלישית, אך עלייך לדעת שאם לא תעשי זאת ייתכן ושתי הזריקות שכבר קיבלת לא יספיקו כדי להעניק לך חיסון מספיק כנגד הנגיף. הרבה בריאות אפי