TBE
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שוב שלום לד"ר (ותודה על תשובתך בנוגע לשחפת)! רציתי לשאול שאלה בנוגע למחלת ה- TBE הנפוצה באירופה, המועברת ע"י קרציה ביערות, ועשויה לגרום לבסוף למוות. מכיוון שלא אשהה באיזורים מיוערים, אינני חוששת ולא אתחסן נגד מחלה זו. אך בימים האחרונים קראתי בכמה מקורות מידע כי מחלה זו גם עוברת דרך חלב לא מפוסטר. אני מתכוונת להתארח אצל משפחה בכפר שמייצרת חלב והם שותים אותו כשהוא מורתח בלבד. מה אתה חושב?
שלום זוהר, מבחינה זיהומית הרתחת החלב איננה בהכרח נופלת באיכותה מפיסטורו (היתרון של פיסטור על הרתחה קשור בשמירת איכותו התזונתית של החלב). הרבה בריאות אפי