שאלה בנושא תוספתן ושקדים
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. קראתי כי לתוספתן ולשקדים יש תפקיד במערכת החיסונית בגוף. האם הסרתם בניתוח וחסרונם בגוף עלולים לגרום לפגיעות יתר למחלות ולזיהומים ולהיחלשות המערכת החיסונית? נ.ב האם ניתן להפנות אותי למקורות הדנים בנושא? תודה רבה אלון.
שלום אלון, לכל איבר שקיים בגופנו יש חשיבות, ולכל איבר שמכיל בלוטות לימפה (כגון שקדים) יש חשיבות במניעת זיהומים, ולכן עלינו לשקול בזהירות את התועלת מול הנזק בהוצאתו(למשל במקרה שהוא עצמו הופך להיות דלקתי ומסכן את חיינו או בריאותנו). הרבה בריאות אפי