אבעבעות
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בני בן ה4 חלה באבעבועות רוח. בגלל שבעבר אני לא חליתי נתבקשתי ע"י הרופא לבצע בדיקה לנוגדני אבעבועות.(אני בטיפולי פוריות). הבדיקה הגיעה היום וכתוב בה "תוצאות בדיקה לסרולוגיה לנגיבי שלבקת (הרפס)." והתוצאה IGG IGA -16 IGM - שלילי ABSENT האם יש טעות בבדיקה? שלחנו בדיקה לאבעבועות. אם אין טעות מה אומרות התוצאות? האם אני מחסונת? תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דינה 1. נגיף השלבקת (הרפס זוסטר) הוא אותו נגיף ממש שגורם לאבעבועות רוח. 2. הבדיקה שצרפת תומכת בכך שכנראה חלית בעבר בנגיף זה. הרבה בריאות אפי