הדבקה בקורונה- ממתי ניתן
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, האם אדם יכול להדביק בקורונה באותו יום או יום לאחר שנדבק? המון תודה
לקריאה נוספת והעמקה
והאם סביר שבן אדם יפתח תסמינים תוך 24 שעות מרגע ההדבקה? או שאם מרגיש תסמין כ-24 שעות לאחר הרגע ה"חשוד" להדבקה כנראה שאן שהתסמין לא נגרם מהנגיף או שההדבקה חלילה קרתה לפני הרגע ה"חשוד"?
שלום לי, אין זה סביר שאדם שנדבק ב'קורונה' יפתח תסמינים, שמקורם בהדבקה זו, בתוך 24 שעות ממועדה. הרבה בריאות אפי
ומה לגבי שפעת? האם יתכן בשפעת לפתח תסמינים בזמן של 24 שעות ואפילו פחות מרגע ההדבקה?