חיסונים לפני נסיעה לאפריקה ורקע רפואי
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מעוניינת לנסוע לאפריקה ולכן עליי לבצע מס' חיסונים. אני בת 27 ומזה שנתיים מטופלת בדיכאון ע"י תרופת לוסטרל ורידזין. 1) המערכת החיסונית שלי קצת חלשה עקב המשבר שעברתי. האם תופעות הלוואי של החיסונים יכולות להיות קשות יותר עקב כך? 2) האם עליי לדווח על טיפול נגד דיכאון בעת החיסונים? 3) באופן כללי, האם צריכה להיות איזשהי בעיה עם החיסונים עקב הרקע הרפואי? תודה מראש
שלום נטלי, באופן כללי אני לא רואה אצלך בעיה מיוחדת שצריכה להגביל אותך בקבלת חיסונים כלשהם לקראת נסיעתך, אך בהחלט עלייך ליידע את הרופא שאליו את פונה כדי לקבל חיסונים אלו בנוגע לעברך הרפואי ואודות התרופות שאותן את נוטלת. הרבה בריאות אפי