נישקתי חולה במחלת הנשיקה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התנשקתי בפה עם מישהי שכנראה חולה במחלת הנשיקה (עם כל התסמינים: כאבי ראש, שרירים, תשישות, כאבי גרון וכו'). היא כבר כ 10 ימים עם תסמינים אלו ולוקחת אנטיביוטיקה כשבוע. נישקתיה לפני 4 ימים. בינתיים אין לי שום תסמינים. האם עליי לעשות משהו? בדיקות וכדומה?
שלום מנושק, אם יש לה 'מחלת הנשיקה' (שנגרמת בד"כ ע"י נגיף) לא ברור לי מדוע היא מקבלת אנטיביוטיקה (המיועדת לזיהום שנגרם ע"י חיידק). לסיכום- היות ואין לי מושג ממה באמת היא סובלת אינני יכול להשיב על שאלתך. הרבה בריאות אפי