וירוס או זיהום?
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבן שלי לומד בפנימיה . לפני כ 10 ימים חלו עשרות נערים מהפנימיה(לפחות 20% מהנערים) במחלה עם חום גבוה שנמשך כשבוע. ללא סימפטומים משותפים נוספים. לא כאב גרון לא שיעול.לא שלשול או הקאות. האם הדבר יכול להיגרם כתוצאה מזיהום כל שהוא שהיה בפנימיה(ואז אין סכוי להדבקה בבית?) או שיתכן שזה וירוס. (בדרך כלל מחלות ויראליות בפנימיה מדביקות מקסימום את חברי החדר של החולה ולא הדבקה כל כך גורפת) חשוב לי לדעת כי אנחנו נוסעים בשבוע הבא לחו"ל. בהנחה שזה וירוס מאד מדבק האם אפשר לעשות משהו למניעה? תודה
שלום מוריה, זה בהחלט יכול להיות ביטוי לזיהום נגיפי כלשהו, אך בהיעדר מידע נוסף לא אוכל לענות לך על שאלתך העיקרית (הקשורה בנסיעתכם לחו"ל). הרבה בריאות אפי