זיבה
דיון מתוך פורום מחלות זיהומיות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אותה גרושה ששאלה על זיבה. אין לי עכשיו את הסימפטומים שהיו לי בעבר.(ועשיתי צילום רחם , ואין לי הידבקויות בחצוצרות, היתה חסימה אחת ונפתחה). האם אני צריכה לעשות את הבדיקה שהיצעת בקשר לזיבה או שלא יכול להיות שיש לי אותה? אם אכן נידבקתי בה בעבר , האם יכול להיות שהבראתי ללא אנטיביוטיקה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גרושה, בהחלט ייתכן שהבראת בעבר מהמחלה ללא אנטיביוטיקה, ובכל מקרה את לא "צריכה" לעשות כל בדיקה עכשיו (אלא אם יש לך חשש סביר שאולי נדבקת שוב בחיידק שגורם למחלה זו). הרבה בריאות אפי
מצורף לינק לדף מידע http://www.metaplim.co.il/a.asp?p=775